måndag 18 januari 2010

Vattenpennor och Quillingverktyg!

Nu har vi fått in Vattenpennor och Quillingverktyg i butiken för endast 38,50kr/st!!!

Vattenpennan är ett måste för många som färglägger sina stämplade motiv. Själv håller jag på och lär mig så länka gärna om ni har några bra tips på hur jag kan få det att se bättre ut. (Just nu är jag inte helt nöjd kan jag säga.)
Quilling, eller pappersrullning som många kallar det, är ett väldigt pilligt sätt att skapa vackra saker. Men jag måste säga att med det här verktyget går det nästan som en dans. Själv använder jag det när jag gör några av mina favoritblommor. Jag har visat dom tidigare här på bloggen och gör det igen så att ni vet vilka jag pratar om.Men Quilling är så mycket mer än bara mina snurrade blommor. En kvinna som är galet talangfull är ryskan Yulia Brodskaya, kolla in hennes fantastiska skapelser här för mer inspiration.

Tjingeling 4 now!

Inga kommentarer: