torsdag 29 april 2010

Tack å hej Skrotboken!

...för den här gången...
Under april har jag inte bara varit gästinspiratör utan även sponsrat två av Skrotbokens inspiratörer med materail från butiken. Det har varit jättekul och se hur tjejerna valde att använda grejerna. Speciellt kul var det att se hur Skrotbokens inspiratör tog sig an grejerna till ett visst ämne. Min favorit, om jag måst välja en... måste nog bli... Att scrappa med barn. Det blev riktigt fina grejer! Jag fick också svara på några av Skrotbokens enkla frågor om mig själv och butiken. Är ni nyfkna på att få läsa om det kan ni bara klicka HÄR.

Den här gången gjorde jag bara tre alser som gästinspiratör. Ett av alstren har jag redan visat HÄR tidigare i april och där var temat läder. Men först gjorde jag det här lilla kortet till temat; resa.
...och sist men inte minst, den här LO till temat mjölk.

Avslutningsvis vill jag tacka Skrotboken för ett roligt samarbet under aprilmånad. Jag lär mig nya saker hela tiden! Tack för det! Och vem vet... kanske kommer vi att jobba ihop igen, i framtiden.

Tjingeling och hej!

Inga kommentarer: