fredag 10 september 2010

Yum, yum give me some!

När man är väldigt aktiv måste man ju se till att få i sig en massa näring så att man orkar fortsätta med det man håller på med. En som är väldigt aktiv är ju vår kära DT-Linda. Det är hon som just nu leder vår DT-maraton som håller på till den 30 september. Att Linda får i sig näring det råder det ingen tvekan om! Kolla bara vilken underbar mat hon gjort, mat som verkligen är värd att dokumenteras. Trots att jag varken äter kött eller fisk måste jag säga att jag tycker att Lindas meny ser otroligt smarrig ut!Oreganokyckling med klyftpotatis, det kanske är dags att tänka om...

Gapa stort! Den underbara skeden på LO:en hittar ni i butiken tillsammans med en lika stor gaffel.

Trots att jag precis ätit frukost känner jag mig sugen på något mer... hur kommer det sig tro? Men jag väntar tills ikväll med att äta smarriga grejer för då skall jag ut med dom andra svenskorna här i Taipei. Trevligt värre!

Tjingeling och ha nu en hejdundrande fredag ni också!

Inga kommentarer: