tisdag 2 februari 2010

Skrotboken, here I come!

Oj va kul! Idag när jag tog min lilla titt på Skrotbokens blogg hälsades jag av ett stort: Välkommen Hellen! Kunde inte fått en bättre start på dagen. Denna månad kommer jag, som många av er redan vet, att vara gästinspiratör hos Skrotboken. Jag känner mig väldigt hedrad av att ha blivit tillfrågad ska ni veta! Idag presenterades jag och framöver kommer ni att få se några av dom LO:er och kort jag gjort. Så se nu till att titta in lite varje dag hos Skrotboken för att inte missa nått! Men framför måste ni ju "träffa" dom 4 andra kreatörerna som jag har sällskap av hos Skrotboken i februari.

Tjingeling 4 now!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeeeeeej !! åh vad kul att få gästa tillsammans med dig på skrotboken !!! Yahooo xx Tina

Hegu sa...

Men oj vad nyfiken jag blir...får skynda in på Skrotboken och titta...

Kram
Helen

Gurkiss Scrappande sa...

Så himla kul :)

GRATTIS till din plats som gästinspiratör :)

Kram Gurkiss