söndag 7 mars 2010

DT inspirerar

Här kommer lite mer inspiration! Jag har gjort 2st kort med grejer från vårt månadskit Funny bunny som jag vill dela med mig av.

Här har jag gjort ett födelsedagskort till en av mina bästa vänner som snart fyller år. Förutom sakerna från månadskittet har jag också använt ett Happy Go Lucky-journalingkort (som tyvärr för tillfället är slut hos min leverantör) och några små fina blingstenar.

Blomman, bandet, bladen, gemet och knappen kommer alla från marskittet Funny bunny.


Här är ett kort som man kan skicka året om tycker jag, även om det är ägg som dominerar bilden. Här fick jag verkligen användning av månadens puncher pratbubblan. Jag klippte bara bort själva "pilen" på varje pratbubbla och vips hade jag ett helt gäng ägg att dekorera kortet med.

Tjingeling 4 now!

Inga kommentarer: