onsdag 17 mars 2010

Nästa månad fyller Scrapmoment.com 1år!

Och det kommer vi självklart att fira med specialerbjudande i butiken. Men fram tills dess är det planering av födelsedagen som gäller!
Varför inte duka lite extra fint till kalset? Här har jag dekorerat ett glas med en stor hopknycklad rosa blomma och två gröna blad, båda från månadskittet Funny bynny.
Jag fäste blomman med bladens gröna ståltråd
som jag sen surrade fast runt glasets fot.

Därefter dålde jag det hela genom att knyta fast en rosett runt om.

Sen är det bara fantasin som sätter gränserna på vad annat man använda. För en lite mer romantisk känsla tror jag att en nylonfjäril skulle passa... eller kanske en sån där vacker dekorerad nål... eller kanske en liten charm som dinglar när man rör glaset... eller kanske en...
..
Ja, som sagt, man kan nog fortsätta i det oändliga. Men det får bli en annan gång!

Tjingeling 4 now y'all!

1 kommentar:

the80sme sa...

Älskar iden att använda scrapsaker för att dekorera glas, helt underbart! Måste testa något liknande till alla våra födelsedagar som är på g nu :)