tisdag 6 juli 2010

Punchat till månadstävlingen?

Till denna månads tävling gäller det ju att visa vad ni använder era punchar till. Här kommer ett exempel på vad jag använt min EK Success fjärilspuncher, strl. M, till: Jag gjorde en liten presentask till min kära väninna Veronica i Taiwan.

Jag valde att endast använda en svart fjäril och 4st svarta brads som dekoration till asken då jag inte vill ta allt för mycket fokus från det fantastiskt vackra pappret.

Till hålen i fjärilens vingar använde jag mig av 2st cirkelpunchar i olika storlek.

I asken la jag sen dom "vinglasdekorationer" jag gjort av glaspärlor i olika färger, mellandelar, kedjor och små lås. Det visade sig vara en perfekt present då jag inte är helt ensam om att inte ha någon koll på vilket glas som är mitt. ;o)

Nog om mina utstansade grejer! Nu vill vi se vad ni hittar på! Klicka HÄR så får ni all info ni behöver vad det gäller den här månadens tävling. Välkomna med era bidrag!

Tjingeling och happy tisdag!

Inga kommentarer: