söndag 19 september 2010

Heja Lilli, heja Lilli!


Hon är underbar min lillasyster Lilli!!! Med dagens bidrag i vår DT-Maraton säger hon att hon är stolt över mig och butiken. Jag kan bara säga -Right back at ya´ sister! Jag är så stolt över henne som den fantastiska kreatör hon är och innerligt tacksam över att hon är en så otroligt hjälpsam själ. En riktig räddare i nöden som under den här veckan tagit hand bloggandet då jag legat sjuk. (Och det trots att hon har sin lille minisöting där hemma att ta hand om!) 1000-TACK för hjälpen Portis!!!
Här har Lilli gjort en LO som för alltid kommer att vara en av mina absoluta favoriter. Solgul och glad firar den att en dröm gått i uppfyllelse. Butiken Scrapmoment.com blev tillslut verklighet! Till LO har hon självklart använt grejer från butiken. Banden, banddekorationen, gemen och den lilla röda Pineapple-flickan hittar ni där. Precis som punchern som punchat ut dom fina retroblommorna i olika storlekar.

Jag lär mig ständigt då det gäller att göra LO:er men hur mycket jag än försöker blir jag aldrig riktigt lika bra som Lilli. Men hon är bra på att inspirera mig och nu hoppas jag att hon med sina underbara grejer gör det samma för er!

Imorgon kommer det mera inspiration från Lilli. Då kommer även vinnaren av vår förra månadstävling att presenteras tillsammans med vår nya tävling! Och det vill ni väl inte missa?

Tjingeling, vi ses imorgon!

Inga kommentarer: