söndag 5 september 2010

Okej, vi springer vidare!

Dag 5 av vår DT-Maraton väljer jag att visa upp en LO jag gjort med en bild på min glada son som vid 4 års ålder redan gjort mer än 30 flygresor. Att flyga med honom är faktiskt ett rent nöje! (Om man inte räknar dom gånger han spytt ner mig förstås.) Dexter gillar att flyga och har han med sig några bilar och sina ritgrejer är han hur nöjd som helst! Just det här fotot är taget i vintras på Bangkoks flygplats. Vi var på väg hem till Taipei efter att firat jul och nyår i Sverige med familj och vänner. I brist på bord och stolar tog han en bagagevagn som stol och använde sen stolen som bord. Tiden mellan flygen går så himla mycket fortare om man har roligt!

Till LO har jag använt två av bradsen som kommer med i månadskitet Ut i skogen.

Sen visar jag upp en av nästa månads glimmande nyheter; Självhäftande glitter Swirls.

För att sen igen, kanske för att delge känslan jag hade då jag gjorde LO:en, en liten "Made with a smile sol" fäst på ett av våra gem som också håller i ett par små söta vita vingar.

Jag måste bara säga att jag är så himla glad att jag upptäckte Scrapbooking för massa år sen! Det är nog bland det roligaste man kan hålla på med, även om jag inte hinner så ofta längre! Butiken och barnen, jag är inne och hjälper till ganska mycket i skolan, tar nästan all min tid. Så även om vår DT-Maraton fått mig att skapa mycket på kort tid och jag känt mig lite stressad ibland så är det ju bara så fantastiskt roligt!!!

Stort tack till alla där ute som håller på! Även om jag inte alltid kommenterar så klickar jag mig faktiskt runt i bloggvärlden dagligen och gläds åt all inspiration ni ger. Nu hoppas jag att vi på detta sätt kan ge någonting tillbaka!

Tjingeling och kram på er!

2 kommentarer:

Päivi sa...

Liksom alla de andra: Bara sååå läcker!!!

Hälsningar från norra Sverige!

the80sme sa...

Underbart som alltid! Har varit himla skoj att se dina alster! Otroligt smart med vingarna och gemet + charmen, liftvarning!

Ser fram emot glitter swirlsen, som ser helt underbara ut!