måndag 6 september 2010

Dag 6!

Och snart är det dags att lämna vidare stafettpinnen... (skulle man kunna säga men nu handlar det ju om Maraton, så vad säger man då? Springskorna?) I alla fall... I dag hade jag tänkt visa något helt annat. Men då det visat sig ta lite mer tid än jag räknat med spar jag det till imorgon och som mitt finalbidrag till detta DT-Maraton. Idag visar jag er istället den här LO:en, med ett foto taget i våras på min kära lilla dott, som är så stolt att hon inte behöver sina stödhjul längre.

Och... Nej hon har inte tagit mina glasögon utan dom här har hon köpt själv för sina egna pengar, hon använder dom bara ibland som ett "fashion statement. Något som blivit väldigt vanligt här i Taiwan. (Det är inte helt ovanligt att man stöter på hippa ungdomarna som går runt i bågar helt utan glas. Snyggt värre!)

Jag använde inte så många dekorationer den här gången. Det blev lite bling, som det tyvärr bara finns några kvar av i butiken. Och en liten brad från månadskitet Ut i skogen. Och så kunde jag inte låta bli Martha Stewards underbara fjärilspuncher!

Sen var det två blommor, en knapp och en liten stump band även det från månadskitet.

Nej, nu måste jag fixa vidare med mitt alster till imorgon för snart skall barnen hämtas från skolan och då är det playdates som gäller. :)

Tjingeling och vi ses imorgon!

Inga kommentarer: