söndag 13 juni 2010

Då var allt som vanligt igen...

Nu är firandet över och jag har haft fullt upp med att komma in i vardagen igen. 1000-tack för alla gratulationer och lyckönskningar! Dom värmde!

Som en liten avspark in i livet som 40-åring delar jag med mig av en LO som jag gjort och tycker passar då jag precis städat undan efter det sista partyt. Eftersom min son som liten älskade allt som hade med städning att göra bestämde jag mig för att dokumentera några av dom tillfällen han tillbringade med sina älskade "lekasaker". Jag kan avslöja att det finns många många fler bilder på Dexter med sina städgrejer så vem vet kanske blir det ett gäng LO till i framtiden! Men fram tills dess har vi den här:
Även om det är en ganska simpel LO, där dom enda dekorationer jag använt är knappar och 2st PineappleTwins, tycker jag att det funkar ganska bra. Och tillsammans med ramsan som dom använder på Dex dagis kommer vi, min familj och jag, att minnas hur det var att ständigt behöva ta hänsyn till Dexters stora leksaker vart vi än befann oss.
Har era barn haft liknande favoritsaker? Dela gärna med er i vår Facebook-grupp Friends of Scrapmoment.com!
...
Tjingeling 4 now och kom ihåg att vi stänger butiken den 16:e juni så skynda er om ni vill hinna beställa grejer till sommarens alla alster!

1 kommentar:

Hegu sa...

Vilken underbar layout och vilket kul intresse lilla sonen har!:)