måndag 11 oktober 2010

DT-Linda fortsätter att inspirera!

Och DT-Linda gör det med detta härliga lilla album, gjort med hjälp av journalingkorten Nature.

I albumet har Linda dokumenterat sin nya trädgård. (Hon och hennes familj blev nämligen med hus för bara några veckor sedan!) Detta lilla album är bara början! Linda kommer att följa trädgårdens förvandling genom året med just minialbum. Framsidan har Linda dekorerat med utstansade blommor, blad, pärla, pappersklämma dekorerad med bling. Albummet hålls ihop i ena hörnet med hjälp av ett prickigt litet band.

Klämman har en liten blingsten på båda sidorna. Fint!

Vid pumpen växer det en massa blommor vilket Linda förstärkt med en otroligt vacker blomma och blad. I blommans mitt har hon sen satt tre små pärlor som bryter av fint mot det cerisea blombladen.

En liten gäststuga som väntar på besökare har för tillfället sällskap av en söt gul blomma med bling i mitten.

Äpplen som väntar på att plockas.

Linda avslutar sitt album med en utstansad blomma och ett gulligt randigt gem.

Många av dom grejerna Linda visat här kommer i dom kit jag jobbar för fullt med. Sorry att det tar så lång tid men då jag blivit ordinerad vila jobbar jag på så fort jag bara får. Jag hoppas ni står ut, jag lovar att det är värt besväret!

Tjingeling 4 now mina vänner!!!

1 kommentar:

SusanLotus sa...

Jättefint gjort och en superbra idé! Satt just och tittade på i de fina små lådorna med journalingkort från Scrapmoments... :)