fredag 21 januari 2011

Äntligen fredag!

Denna vecka har vi haft sjukstuga här hemma. För första gången har båda barnen varit sjuka samtidigt plus att dom varit sjuka längre än 3 dagar, vilket händer otroligt sällan i vår lilla familj! Men, men detta hindrade inte att vi hade lite Scrap-verkstad här hemma jag och mina två sjuklingar. Mitt alster kommer här:

Fotot är från i höstas då vi skålade in vår nya lägenhet i Stockholm tillsammans med familj och vänner. Mina två barn och deras kära kusiner gav sig på att försöka komma ihåg vår nya portkod, det tog några gånger innan den satt. Jag är otroligt glad att jag hade kameran i högsta hugg och fångade detta ögonblick. Fotot har så mycket attityd så jag ville göra en ganska enkel LO och låta fotot ta plats. Jag använde några av mina swirl-stämplar för att få till lite mönster på det annars så vackra prickiga pappret och sen hämtade jag färg från fotot till bokstäver och dekorationer.

Överst i högra hörnet satte jag en liten nyckelknippa gjord av 3st charms nycklar fäst med en söt brad. Gillar själv resultatet. :)

Barnens LO:er då? Kanske ni tänker nu så här i slutet på detta inlägg. Var inte oroliga... dom kommer inom kort! Men nu måste jag i säng!

Tjingeling och happy helg!

Inga kommentarer: