söndag 9 januari 2011

Då har det börjat...

År 2011!!!
GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET MINA VÄNNER!


Sorry att det tagit sån tid för mig att komma igång igen men nu är jag tillbaka! Butiken är stängd men bloggen lever kvar. Här hoppas jag kunna fortsätta att inspirera och dela med mig av sånt som jag tycker om och är intresserad av. Först ut något som ni med all säkerhet känner igen mina...


Efterfrågan på böckerna har fortsatt trots att vi stängt butiken så nu har jag bestämt mig för att fortsätta att sälja dem här på bloggen (pris 119kr/st inkl. porto) så håll till godo! All info. om böckerna hittar ni HÄR.

Inom kort kommer jag att börja dela med mig av det jag klippt och klistrat på den senaste tiden. Och jag hoppas ni kommer gilla det! Jag är själv ofta ute och tittar runt i cyberspace och där stöter jag på det ena underbara alstret efter det andra som inspirerar mig och nu skall det bli kul att få ge tillbaka lite igen. Men först måste jag ju fota alla grejerna och det brukar ta lite tid. Det är ju så mycket annat roligt man skall hinna med hela tiden. :) Men snart kommer det grejer, jag lovar! Vart var det nu jag lagt kamerasladden?...

Skrivs snart igen!
Tjingeling 4 now!

1 kommentar:

Tanja sa...

Kul, kompis! Saknat dina inlägg. Blir alltid lika glad när du lämnat en kommentar hos mig. Kram "Bull-Tanja"